اخبار کمیته انضباطی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت فوتبال استان :
بر اساس گزارش داور و ناظر بازی لیگ جوانان استان بین تیم های توحید بوشهر و خیبر اهرم در شهر دلوار کمیته انضباطی بشرح زیر مبادرت به صدور رأی نموده است.
۱. به استناد ردیف ۹ ذیل ماده ۲۲ آئین نامه انضباطی بازیکنان تیم خیبر اهرم به نام های علی قاید حقیقی با شماره ۱۱ – فرشید زنده بودی با شماره ۱۹-رضا اسوار با شماره ۸ – محمد پژمان با شماره ۲۱ – محمد خدری با شماره ۱۴ و محمد جواد غریبی با شماره ۴ را به دلیل ایجاد درگیری ، ضرب و شتم بازیکنان تیم حریف و ایجاد بی نظمی و توهین و فحاشی و رفتارهای غیر ورزشی هرکدام به ترتیب به ۶ ماه و ۵ ماه و ۴ ماه و ۳ ماه و دو نفر آخر به ۲ ماه محرومیت (جمعاً ۶ نفر) از همراهی تیم خود و پرداخت جمعاً مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می گردند (زمان محاسبه فعال مسابقات می باشد).
۲. بازیکن شماره ۸ تیم توحید بنام مهرداد صفری و شماره ۷ توحید بنام پویا خالق پناه به ترتیب یک ماه و دو ماه و مسئول تدارکات توحید بنام رضا ریاضی به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردند.
۳. آقایان لطفی و قایدی مربی و سرپرست تیم خیبر و آقای آقاجانی سرپرست و بازیکن شماره ۱۹ تیم توحید به دلیل همکاری با داور و ناظر مسابقه و مقامات رسمی بازی به تشویق کتبی و درج در پرونده و رسانه مورد تقدیر قرار می گیرند و به هر یک از ین چهار نفر مبلغ ۰۰۰/۵۰۰ ریال وجه نقد تعلق می گیرد.

----------

بر اساس گزارش داور و ناظر بازی لیگ جوانان استان بین تیم های شهباز خورموج و استقلال آب پخش کمیته انضباطی به استناد ردیف ۹ ذیل ماده ۲۲ آئین نامه انضباطی آقای محمد غریبی بازیکن شماره ۱۷ تیم جوانان شهباز را بدلیل رفتار غیر ورزشی و توهین به داور مسابقه و حمله ور شدن به سوی بازیکنان تیم مقابل به قصد ایجاد درگیری به ۶ ماه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت سه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم نموده که جهت اجرا ابلاغ می گردد.

--------

با توجه به گزارش ناظر بازی لیگ استان بین تیم های ندسا و هما بدلیل تاخیر در ورود به زمین مسابقه توسط هر دو تیم بمدت ۵ دقیقه لذا کمیته انضباطی هر دو تیم را هر یک به پرداخت مبلغ ۰۰۰/۵۰۰/۱ ریال جریمه نقدی محکوم می نماید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد