شخصی که به هیئت فوتبال استان رفته بود اعتراف کرد

  

                                                                                                                               

     

 

 

 

 

 

 

 

به ادامه مطلب برو....

شخصی که برای لغو دو سهمیه و حذف آن به هیئت فوتبال استان بوشهر

 

مراجعه کرده بود مشخص شد و آن کسی نیست به جز حسین دورقی 

 

همه کاره تیم سپاهان (یاران) کنگان. 

 

خبرنگار مهرورزان با  آقای دورقی مصاحبه انجام داده است  

 

که توجه آن را به شما جلب می کنم. 

 

خبرنگار مهرورزان : آقای دورقی سلام 

 

دورقی : سلام 

 

خبرنگار مهرورزان : آیا واقعیت دارد که شما برای لغو سهمیه به هیئت 

 

 استان مراجعه کرده بودید؟ 

 

دورقی؟ بله 

 

خبرنگار مهرورزان : می تونید دلیل اینکارتو توضیح بدید؟ 

 

دورقی: خدمت شما عرض کنم با جلسه که در هیئت فوتبال کنگان  

 

و قرعه کشی  مسابقات تیمهای پایه برگزار شد 

 

هیئت این اجازه رو یه تیمها داد که  دو بازیکن از رده امید به جوانان و جوانان به 

 

نوجوانان اضافه کنند که من با چند تیم مخالفت خودمان را اعلام کردیم. 

 

خبرنگارمهرورزان : می توانید تیمهایی که به غیر از شما به این مسئله اعتراض 

 

داشتند نام ببرید؟  

 

دورقی : بله - مهرورزان و فجر / البته اینها بعد از دقایقی که از جلسه گذشت

 

نظرشان عوض شد دلیل اینکارشون نمیدونم چی بود ولی فکرکنم دو سهمیه اضاف 

 

کردن براشون سود داشت .

 

خبرنگار مهرورزان: دلیل مخالفت شما با لغو سهمیه چی بود؟ 

 

دورقی: فکر کنم بازی کردن دو بازیکن از امید در جوانان و همینطور جوانان 

 

 در نوجوانان زیاد جالب نباشه 

 

من بخاطر چند مورد مخالف بودم 

 

1- احتمال مصدومیت بازیکنان، بازیکنانی که با سنین بالاتر با بازیکنان سنین پایین تر 

 

بازی می کنند احتمال دارد برای آنها مصدومیت به وجود آید 

 

2- بر خوردن به مشکل در بازیهای زیرگروه استان  

 

همانطور که می دونید این روزها تیمها کمتر با هم همکاری می کنند و 

 

بازیکن به همدیگر نمی دهند

 

اگر ما به زیر گروه استان راه پیدا کنیم چطور می تونیم جای دو بازیکن کلیدی 

 

خود (بازیکنان سهمیه) را پر کنیم.  

 

مورد سوم

 

3- فکر کنم با اضافه کردن بازیکن دراین موقع از زمان جالب نباشه با اینکار

 

حق دیگر بازیکنان را  ضایع می کردیم . 

 

مثلا اگر میخواستیم یک دروازبان به تیم خود اضافه کنیم و از اون طرف

 

با دروازبانی که شش ماه کار کرده بودیم ،چطور می خواستیم با این مسئله 

 

کنار بیایم

 

مطمئنا" به مشکل بر میخوردم و ضربه روحی به دروازبان تیم وارد میکردیم. 

  

و دیگر مسائلی که حضور ذهن ندارم .

 

  احساس کردم که در آینده با این قانون سهمیه دو بازیکن 

 

 به مشکل بر می خوریم.

 

آقای پورعبدالعلی را به نمایندگی از باشگاه سپاهان به هیئت فرستادیم 

  

و طی صحبت هایی که با آقای دولتی زاده داشتند متاسفانه صحبت های 

 

دو طرف نتیجه ای در برنداشت و من تصمیم گرفتم که 

 

 شخصا" نزد آقای رنجبر  رئیس محترم هیئت فوتبال بروم 

 

و صحبتهای که با ایشان داشتم از آن تقاضا کردم که قانون سهمیه 

 

 دو بازیکن رو کنسل کنند اما آقای رنجبر همانند همکاران خود مخالفت 

 

 خود را اعلام کرد . 

 

خبرنگار مهروزان :به نظر شما چه دلیلی داشته که آقای رنجبر نسبت به این 

 

مسئله با شما هم عقیده نباشد؟ 

 

دورقی: شاید با این قانون خواسته انگیزه در تیمها وارد کنذ تا تیمهای  

 

شرکت کننده در مسابقات آمار آنها بالا برود 

 

اما من همچنان با این قانون مخالفت کردم و با احترامی که به آقای رنجبر دارم 

 

به عرضشون رساندم که اگر  سهمیه دو بازیکن رو لغو نکنید مجبور میشم 

 

به هیئت استان مراجعه کنم . 

 

ایشوون در جواب فرمودند که این حق طبیعی شماست 

 

و شما می توانید اعتراض خود را به هیئت استان برسانید. 

 

در روز افتتاحییه مسابقات نوجوانان من به بوشهر 

 

رفتم . 

 

در هیئت استان طی صحبتهای که با آقای دوانی رئیس  

 

محترم هیئت فوتبال داشتم ، اعتراض خود را اعلام کردم و 

 

ایشان به من گفتند که ما فقط از طریق نامه نگاری به اعتراض شما 

 

رسیدگی می کنیم ، بروید و نامه ی اعتراضی باشگاه را برای ما بیاورید.

 

از اونجایی که ساعاتی دیگر برای آغاز افتتاحییه نمانده بود من از آقای 

 

دوانی خواهش کردم و به عرضشون رساند که من از راه دور آمدم و امشب 

 

قرار هست این بازیها آغاز شود و وقتی ندارم که بخوام اعتراضم را بنویسم 

 

 خوشبختانه آقای دوانی همکاری لازم را بنده انجام دادند و طی تماس تلفنی که 

 

با رئیس محترم هیئت فوتبال کنگان داشتند از آقای رنجبر خواستند که اضافه کردن 

 

دو سهمیه به لیست نوجوانان و جوانان را لغو کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد