احتمال پیوستن مهاجم ایرانجوان کنگان به فجر گاز جم

احتمال پیوستن مهاجم ایرانجوان کنگان به فجر گاز جم



علی ایارده مهاجم تیم ایرانجوان کنگان در آستانه پیوستن به فجر گاز جم


قرار گرفت به گفته سرمربی این تیم محمد صداقت این بازیکن عصر دیروز در


تمرینات فجر گاز شرکت کرده است و رضایت سرمربی خوزستانی فجر را به خود جلب کرده


است ولی هنوز از نهایی شدن و پیوستن این بازیکن به فجر قطعی نشده است.


حدود ۴۰ بازیکن در تست تمرینی تیم بزرگسالان فجر گاز شرکت کرده اند


که حدود ۲۵ بازیکن خوزستانی می باشند وبقیه بازیکنان از خود جم و اطراف


این شهر هستند مشخص نیست این همه بازیکن خوزستانی در جم چکار می کنند


آیا با واسطه سرمربی خوزستانی خود دراین تمرینات شرکت کرده اند؟؟؟


شاید تیم فجرگاز از اشتباهاتی که ابوذر کنگان مرتکب شده است با خبر نباشد


 تیم ابوذر  کنگان هم دو سال قبل با مربی فیروزآبادی خود از بازیکنان غیربومی و فیروزآبادی


استفاده کرد که حاصل آن به جز سقوط به رده های پایین تر، چیزی دیگری در بر نداشت.


امیدواریم که تیم فجر گاز جم بتواند نماینده ی شایسته ای برای استان


در لیگ دسته دوم کشور باشد

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین ایکس نو نقیلو پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ http://themexno.mihanblog.com

سلام راس میگسن من شما رو کلا فراموش کردم
راستش خیلی سرم شلوغ شد به خاطر همین اصلا قالب رایگان رو کنتار گذاشتم چون خیلی ها میان سفارش میدن و قالب رو هم که میسازم بعضی ها تو وبشون قرار نمیدن وقت منم هیف میشه
واسه شما رو هم که چون خودتون بعدا گیجم کردین دیگه کلا فایل هاتون و سفارشتون رو متنشو از دست دادم اگه میخواین واستون درست کنم لطفا دوباره عکس هاتون و سفارشتون رو به من بدین و این دفه بیشتر توضیح بدین یا بسپارین دست خودم که هر طوری دوست دارم بسازم اما سبک قالب رو حتما بگین کدوم رو میخواین چون خیلی مهمه که من سبکی بسازم که شما دوسش نداشته باشین اون قالب رو صد در صد تایید نخواهید کرد البته شما چون قبلا سفارش دادین واسه شما رو رایگان درست میکنم
خدا نگهدار یا حق

حسین ایکس نو نقیلو جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://themexno.mihanblog.com

سلام مرسی ولی باز تو کارت اشتباه داری
این عکسا لینکشون خرابه یا اینکه سرور واسم بازنمیشه نمیدونم شاید از کانکت منه
شما لطف کن همه عکسا رو که تو کامپیوترت داری یا تو تو اینترنت دید رو تو کامپیوترت تو یه پوشه زخیره کن بعد پوشه را داخل یه فایل زیپ بزار بعد فایل زیپ رو در سایت عکس 98 دات کام اپلود کن و بعد لینکشو بذار خیلی ممون
اگه فایل زیپ بلد نیستی ایجاد کنی یادت میدم
تویه پس زمینه رایانت کلیک راست کن و بعد از گزینه new / گزینه اخری درو بزن zip و نام فایل رو تایپ کن و بعد همه عکساتو داخل اون کپی کن و اپلود ش و لینکشو واسم بزار خیلی ممخنون مرسی
خدا نگهدار یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد