صحبت های جالب مربی سیراف

صحبت های جالب آقای سماچی قبل وبعد از بازی...  

قبل از بازی 

 

به نظر می آید امروز بازی زیبایی را در ورزشگاه شاهد باشیم از نکات جالب توجه که کیفیت و زیبایی این بازی  را حتما ازبین خواهد برد پاک کردن صورت مسئله بجای حل آن است آخه این طور که معلوم است مسئولین نتوانستند مشکل برق و پروژکتورهای ورزشگاه را حل کنند و بجای اینکار بعد از مشورت و شاید افکار زیاد تصمیم گرفتند که بازیها را در این فصل گرم تابستان یک ساعت زودتر برگزار کنند که همون زیر نور خود جای بحث داشت حال نمی دانم اگر در این گرما برای بازیکنی اتفاقی بیفتد چه کسی پاسخگو می باشد. جالبتر اینکه من مربی نمی دانم امروز روی نیمکت هستم یا نه و یا امروز سر زمین تصمیم میگیرند که چه کنم. 

 

 

بعد از بازی 

 

بازیکنان ایرانجوان که مبهوت بازی سراسر حمله سیراف شده بودند باز به همان شیوه قدیمی که در خون و رگ مربیان و بازیکنان آن تیم است  روی آوردند ابتدا مربی آنها اخراج شد و بعد مدافع آنها در یک صحنه آشکار با مشت به صورت مهاجم سیراف  یعنی غلامعباس می زند و صورتش را می شکافد  و جالب که همه می بینند جز داور و کمکش روشن که صحنه جلو او اتفاق افتاد و خیلی هم روشن بود البته او اولین گل ایرانجوان را که آفساید بود نیز ندید که نمیدانیم مشکل از بینایی یا جای دیگری است خلاصه در این درگیری بازیکنان من کم تجربگی کردند و متاسفانه  طبق قانون نیوتن که هر عملی عکس العملی دارد واکنش نشان دادند که داور هم فقط عکس العمل را می بیند و او را اخراج می کند و باعث می شود که ایرانجوان در نیمه دوم تیم برتر باشد البته با کمک داور  و تنها گل غلامعباس سماچی در دقایق پایانی هم کار نکرد و ایرانجوانی ها 5 بر 4 سیراف را مغلوب خود کردند تا ثابت شود هر کس که بخواهند قهرمان می شود نه هر کس که شایسته باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین ایکس نو نقیلو سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ق.ظ

سلام
خوبی
تو که منو گیج کردی رفت پس اون یکی قالب رو که دادم چیکارش کردی
من فک کردم میگی قالب بد شده یکی دیگه درست کن
خوب حالا اون قدیمیه رو چیکارش کنم دیگه اونو بیخیال
جدید میمونه تا هفته بعد
دیر گفتی دیگه یعنی دییر فهمیدم اون قالب میمونه تا هفته بعد طراحیش کنم نوبت شما بعد از sarina

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد